Huah

2011-06-02 @ 16:07:24

Sommarlov nu och jag borde kunna slappna av men istället är det 1000 saker att fixa nu. Familjerätt, bitterhet från andra, antagligen en stämmning m.m
Men men, ser saker från den ljsa sidan och ska okusera på allt bra istället.

Är tacksam över att första terminen är avklarad och att jag lyckades. Hade inte klarat det utan Adam så det är jag också glad för, att han tagit sig 1,5 h om dagen när jag haft W och skola och skjutsat honom!
G har tussen idag så jag ska träffa Vanja strax och senare blir det nog middag med vänner. Imorgon kommer mitt lyckopiller hem och jag ska gooooooooooooosa!!
Mötte upp G och W på universum idag men det blev bara en timma för W var trött och lite febrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback